HTML

Kenyér Elemér - Alzheimer' Blog

„Mit segíthetünk egymáson? Hogy megveregessük a vánkosunkat, – egy-két kézmozdulat a takarón: eligazítani, ügyes, gondos kézzel kisimítani… egy sóhaj… s hogy lélegzetvételünk megnyugtatja a másikat, hogy nincs egyedül e földön: ez minden. De ez valóban minden is: – az a megnyugtató, boldogító jó, amire lelkünknek annyira szüksége van… anyánk megnyugtató keze és biztató mozdulata.” (Füst Milán: Napló)

Friss topikok

  • Mérgespulyka: El vagy tűnve... (én is) Úgy tűnik ez a blog nem hozta a kívánt megnyugvást. Azért néha írj ide, t... (2014.11.28. 20:08) lágyéksérv
  • kenyerelemer: Ha vége lesz egyszer, Neked biztos könnyebb lesz. Nekem még nehezebb, mint most. (2014.10.12. 01:03) nem oldódik
  • kenyerelemer: Stimmel. (2014.08.01. 12:53) műanyag kupakok

Címkék

nem oldódik

kenyerelemer 2014.08.18. 17:45

[feszültségem akkor sem ha kimozdulok a lakásból. kivételes e „sziget” vonzereje! ha céllal megyek valahová remegek hogy időben visszaérjek. ha olykor-olykor „egészségügyi sétát” tartok (fél óránál akkor sem többet) a kiszolgáltatottság érzése hatalmasodik el rajtam megnyom mennyire védtelen vagyok jelent és a jövőt tekintve. magamon kívül senkire nem számíthatok. hiába van így hosszú évek óta: megszokhatatlan.]

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szigetnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr456614959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mérgespulyka 2014.09.30. 16:56:58

Ehhez már hozzá akartam szólni-bevallom lusta voltam amiatt belépni. Picivel jobb a helyzetem, ennek ellenére az érzés nagyon is ismerős. Leszünk valaha "oldottak"?

kenyerelemer 2014.10.12. 01:03:02

Ha vége lesz egyszer, Neked biztos könnyebb lesz. Nekem még nehezebb, mint most.
süti beállítások módosítása