HTML

Kenyér Elemér - Alzheimer' Blog

„Mit segíthetünk egymáson? Hogy megveregessük a vánkosunkat, – egy-két kézmozdulat a takarón: eligazítani, ügyes, gondos kézzel kisimítani… egy sóhaj… s hogy lélegzetvételünk megnyugtatja a másikat, hogy nincs egyedül e földön: ez minden. De ez valóban minden is: – az a megnyugtató, boldogító jó, amire lelkünknek annyira szüksége van… anyánk megnyugtató keze és biztató mozdulata.” (Füst Milán: Napló)

Friss topikok

  • Mérgespulyka: El vagy tűnve... (én is) Úgy tűnik ez a blog nem hozta a kívánt megnyugvást. Azért néha írj ide, t... (2014.11.28. 20:08) lágyéksérv
  • kenyerelemer: Ha vége lesz egyszer, Neked biztos könnyebb lesz. Nekem még nehezebb, mint most. (2014.10.12. 01:03) nem oldódik
  • kenyerelemer: Stimmel. (2014.08.01. 12:53) műanyag kupakok

Címkék

„Jaj, meg fog halni…!”

kenyerelemer 2014.08.01. 12:52

[2012 január 28-án éjjel szűnni nem akaró köhögési roham rázta anyámat. éjfél után 2-kor nyugtatgatni próbáltam közel hajoltam hozzá és akkor suttogta a fenti sóhajt. pár pillanat múlva még egyszer. tisztán érthetően. elképedtem. tudvalevő hogy hosszú évek óta nem beszél és most ez. a legmegdöbbentőbb az 1-es szám 3. személy volt. két kezembe vettem az arcát: segítek segítenem kell mint mindig. már előtte is hívni akartam az ügyeletet. innentől a szokásos séma pergett: orvos mentő ügyelet várakozás a folyósón. háromnegyed hétkor közölték a délelőtt folyamán átszállítják a belre. az orvos látta feszültségemet: „Most már jó kezekben van! Menjen haza, pihenjen.”

három hétig tartották benn tovább mint bármikor. újabb bronchitis illetve PEG-csere. akarom mondani tákolás mert a régi PEG beépült a gyomor falába műtését nem javasolták így maradt és belehelyeztek egy (nazogasztrikus) orrszondát. tápszer gyomorsav elenye szivárgott ezután a szonda szabad végén keresztül. „praktikus” önürítés. persze utólag ismét magamat hibáztattam már hogy hallgattam a háziorvosra és nem jelentkeztünk időben a feltapadt szerelékkel.]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szigetnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr506564957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása